2 Mart 2014 Pazar

HEDİYE ÇEKİLİŞİM VARRRR :)



Uzun aradan sonra merhaba canım okuyucularım sevgili takipçilerim...Nasılsınız görüşmeyeli iyisiniz inş?

Facebookta  MutfakKeyfi sayfamı açalı 11 Martta iki yıl oluyor ve bunun için bir çekiliş düzenlemeye karar verdim ve kazanan kişiye üstteki fotoğrafta görülenleri hediye edeceğim .
Şalın işlemesini kendim yapıyorum keçe nakışı oluyor,kurabiye ise findik-ezmeli-findikli-kurabiye .Şalın rengi ve deseni değişik olabilir.

Gelelim çekilişin kurallarına:

1. Facebookta ki sayfamın beğenilmesi MutfakKeyfi

2. Blog sahibi arkadaşlarımın blogların da bu duyuruyu paylaşması ve blogumun izleyicisi olmaları,bu postun altına paylaştıklarına dair linki ile birlikte yorum bırakması.

3. Blogu olmayan takipçilerimin de Facebookta ki duyurumun herkese açık paylaşılması ve paylaşımın  altınada yorum bırakılması

4. Yurt dışından katılacak olan kişilerin çekilişi kazanmaları ihtimalinde yurt içinden bir adres göndermeleri gerekmektedir.



Ve daha önce size bahsettiğim Beyaz tv de Emine Bederin programına konuk olmuştum program geçtiğimiz cuma günü yayynlandı,izlemek isteyenler için buyrun diyerek hoş ve esen kalınız efem :)

http://www.beyaztv.com.tr/program/emine-beder-ile-mutfak-aski/?parts=true



8 yorum:

  1. böylesi çekilişlerde hiç şansım gülmedi bugüne kadar be muko,mm.:)
    ama desteğim her daimm sana..
    uçtumm paylaşmaya..:)
    bol katılımlı olsun inşalahh..
    diğer şartlar sonra inşalahh ilk postumda...
    bu arada izledim programı,çokkk güzeldi..
    başarıların daim olsun canım..
    muhabbetle sarıldım...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşegülüm kekiğim benimde aynı desem hiçç şansım yok ama olsun be kuzumm belki bir gün şans bizede güler :)
      desteğin için çok teşekkürlr zaten destekçimsin ki,seviyorum seni

      heyecan dışında güzeldi sanırım :P
      bende sımsıkı kucakladım ki



      Sil
  2. Merhaba canım katılanlara bol şans diliyorum ve güzel paylaşımlarınla daha nice yıllar beraber olmak dileğimle diyorum sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba suzancım çokk teşekkür ederim :)

      Sil
  3. programi izledim cok guzel olmus devamini dilerim umarim cekilis konusunda istedigin destegi gorursun sevgiler//

    YanıtlaSil
  4. bende şanssızlar kervanındayım ama denıyım şansımıı don dıkmeyı de öğretmedin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denizim yaaaaa öğretecemm resimli anlatımli hemide :P

      Sil
  5. Selam Muko!!

    Ziyaretin için çok teşekkürler her zaman beklerim ayrıca bende çok memnun oldum...;) muhabbetle canım... ☺ ♥

    YanıtlaSil